Alla inlägg den 21 april 2013

Av lillgull - 21 april 2013 21:04

Nu är helgen och ledigheten slut..men vilken underbar och trevlig helg det har varit. Mysig fredagskväll med bara slappa i soffan. Sen startade jag lördagen med ett tidigt morgonbesök hos min fina syster. Gott kaffe och en trevlig pratstund som avslutades med ett litet fynd i form av en grillpanna (i nyskick) för en tjuga :) Sen på lördag så fick vi idolfrämmande av bästa Ante...och det innebär ju förståss 1:a klassig underhållning. Så jag är ju värdens lyckligaste mamma då förståss som fått ha båda mina grabbar hemma i helgen :) Vaknade tidigt på söndag(fast jag var uppe till ca halv 4) men vad gör det då solen skiner. Partynissarna sov länge men jag och joel fixa eld för grillning och så kom studsmattan upp. Det blev en härlig stund i solen och sen avnjuta de goda som vi grillat. Nu har båda mina prinsar återvänt till piteå i vanlig ordning...så nu är det bara invänta den nya arbetsveckan. Hoppas de fina vädret fortsätter för man får liksom extra energi av det. Det var min sammanställning av den gångna helgen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards